خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

با گسترش روز افزون استفاده از سیستم های گرمایشی مستقل در منازل، به ویژه پکیج های شوفاژ دیواری با تکنولوژی پیشرفته و جدید، ایجاد یک واحد خدمات پس از فروش کارآمد در زمینه خدمات رسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان پکیج شوفاژ دیواری و همچنین حمایت و ایجاد یک فرهنگ مصرف بهینه از این دستگاه، یک نیاز ضروری و قطعی برای جامعه امروز ما می باشد. شرکت دو ملیتی (ایرانی-ایتالیایی) ایرتمپ (سهامی خاص) با پشتوانه مشترک شرکت کارخانجات صنعتی جنرال (سهامی عام) و کارخانجات صنعتی فرولی ایتالیا، جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان گرامی و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر، اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات کارشناسی قبل از فروش، کارشناسی قبل از نصب، راه اندازی رایگان، نصب و راه اندازی رایگان و تعمیرات در دوران گارانتی و همچنین در دوران غیر گارانتی و بازرسی های ادواری نموده است.

خدمات پس از فروش محصولات فرولی هم اکنون از مرکز خدمات سراسر کشور، مستقر در تهران عرضه می گردد. خدمات پس از فروش فرولی با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان انجام می شود. بدین جهت خط ویژه ۶۱۰۵۶-۰۲۱ که توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود، جهت سهولت برقراری ارتباط مصرف کنندگان با شرکت و ارائه خدمات برتر به آنان معرفی گردیده است.

اهداف خدمات پس از فروش فرولی که به عنوان یک خدمت ویژه در راستای رضایت مشتریان انجام می شود، به شرح ذیل می باشد:

۱- کارشناسی قبل از فروش
۲- کارشناسی قبل از نصب
۳- نصب رایگان
۴- راه اندازی رایگان
۵- نصب و آموزش رایگان
۶- تعمیرات در دوران گارانتی
۷- تعمیرات در دوران غیرگارانتی
۸- پشتوانه خدمات و تامین قطعات به مدت ده سال از تاریخ نصب
۹- ارتباط مستمر و دایمی با مصرف کنندگان (پس از ارائه خدمات از طرف شرکت) و دریافت نقطه نظرات مصرف کنندگان
۱۰- بازرسی ادواری