راهنمای مصرف کنندگان

امور مشتریان:

مصرف کننده گرامی، با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به محصولات فرولی، شرکت دو ملیتی (ایرانی-ایتالیایی) ایرتمپ (سهامی خاص) با پشتوانه مشترک شرکت کارخانجات صنعتی جنرال (سهامی عام) و کارخانجات صنعتی فرولی ایتالیا، جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان گرامی و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات کارشناسی قبل از فروش، کارشناسی قبل از نصب، راه اندازی رایگان، نصب و راه اندازی رایگان و تعمیرات در دوران گارانتی و همچنین در دوران غیر گارانتی و بازرسی های ادواری نموده است.

خدمات پس از فروش محصولات فرولی هم اکنون از واحد مرکزی خدمات سراسری کشور، مستقر در تهران به سراسر کشور عرضه می گردد. خدمات پس از فروش فرولی با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان انجام می شود. بدین جهت خط ویژه ۶۱۰۵۶-۰۲۱ که توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود، جهت سهولت برقراری ارتباط مصرف کنندگان با شرکت و ارائه خدمات برتر به آنان معرفی گردیده است.

مدت زمان رسیدگی جهت نصب و آموزش حداکثر تا سه روز پس از تماس مصرف کننده و جهت تعمیر حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تماس مصرف کننده گرامی می باشد.

هزینه ایاب و ذهاب به شرح ذیل می باشد:

ایاب و ذهاب در محدوده شهرهای (تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز و تبریز) و تا شعاع ۲۵ کیلومتر از محدوده شهری: ۱۲۰٫۰۰۰ ریال

ایاب و ذهاب در محدوده سایر شهرها: ۷۰٫۰۰۰ ریال
ایاب و ذهاب در محدوده برون شهری (خارج از شعاع ۲۵ کیلومتر): “توافقی”

نحوه ارائه خدمات گارانتی رادیاتورهای پانلی فرولی

جهت دریافت خدمات گارانتی رادیاتورهای پانلی فرولی و دریافت کد پذیرش، صرفا مصرف کننده گرامی می بایست با مرکز خدمات سراسر کشور (۶۱۰۵۶-۰۲۱) تماس حاصل نماید.

بعد از تماس شما مصرف کننده گرامی و دریافت مشخصات لازم رادیاتورهای پانلی فرولی از جمله شماره سریال منحصر بفرد (در صورت دارا بودن)، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت تکنسین مجاز شرکت به محل، اعزام خواهد شد و پس از تشخیص تکنسین مجاز جهت گارانتی یا غیر گارانتی بودن محصول، همکاران ما در مرکز خدمات پس از فروش، جهت ادامه مراحل و چگونگی شرایط ارسال و تعویض رادیاتور، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات شایسته به شما سروران گرامی می باشند.

شایان ذکر است ارائه خدمات بهینه منوط به همکاری مصرف کننده محترم و طی مراحل فوق خواهد بود.